Beauty

L.O.V. x Hatice Schmidt


Top influencer Hatice Schmidt heeft de bewondering van haar volgers verkregen voor haar expressieve looks en bovenal door altijd zichtzelf te blijven. The queen of beauty Youtubers heeft nu haar eigen exclusieve make-up collectie gecreëerd in samenwerking met L.O.V., bestaande uit haar persoonlijke favorieten.

“Ik ben al vanaf het begin een grote fan van L.O.V! De producten hebben een fantastische kwaliteit, luxueuze texturen en ze zijn prettig geprijsd. Ze voldoen volledig aan alle aspecten die ik belangrijk vind. Ik ben heel blij dat ik het team achter het merk heb leren kennen. Het ontwikkelen van mijn eigen lijn samen met L.O.V is een grote eer en tot nu toe was het geweldig leuk”, zegt de Duitse Youtuber met Turkseroots.”

De gelimiteerde collection, die exclusief verkrijgbaar zal zijn in Duitsland, Oostenrijk en Nederland in de winter van 2018, belichaamt de herkenbaar informele en zelfverzekerde stijl van Hatice. De focus ligt op maximale effecten, krachtige kleuren en natuurlijk de ultieme must-haves voor een typische Hatice Look. Elk detail draagt de kenmerkende handtekening van Hatice: “Ik begeleidde de productontwikkeling vanaf dag 1 en heb mijn eigen ideeën bijgedragen in elke fase – van de beginfase tot de realisatie. Het kiezen van de kleuren en texturen, het bedenken van namen voor de kleuren, het helpen ontwerpen van de verpakking en het deelnemen aan de shoots was zo leuk. De nauwe samenwerking met het L.O.V Team was erg inspirerend en ik ben enorm dankbaar dat ik de make-up collectie van mijn dromen heb kunnen realiseren”,  aldus Hatice.

Brand Manager Derya Dereli, die verantwoordelijk is voor de L.O.V Collections, voegthieraan toe: “Hatice Schmidt wist precies wat ze van de producten verwachtte. Het totale concept was een geheel en had vanaf het begin een zeer hoge standaard! Hatice was betrokken bij alle fases van de ontwikkeling – van de verpakking tot het ontwerp, de texturen en de fotografie. Het was geweldig om samen ideeën uit te wisselen. De resultaten zijn indrukwekkend, of om het in Hati’s woorden te zeggen: the tea is hot! Nu kijken we uit naar de feedback van de consumenten!”

MATTE  LIQUID LIPSTICK
De vloeibare lipstick met een matte finish vlekt niet en blijft langdurig zitten zonder de lippen uit te drogen. De internationale trendkleur ultraviolet heeft Hatice geïnspireerd bij het selecteren van de tinten. Of het nu intens paars of gedurfd bordeaux is -de vier hoog gepigmenteerde lipstick must-haves met de namen “1986”, “Snitches”, “Berlin” en “Hati’s shade” zorgen voor de ultieme snatchy look.
Prijs € 8,99

THE BRONZING POWDER
Cheeks on fleek! Hatice’s Bronzing Powder in de nuance “100 Bronze die Wand an” is een echt multi-talent.  Als bronzer of contourpoeder – het past zich aan elke huidtint aan en zorgt voor een geweldig Instaglam-effect. De warme ondertoon creëert een typische Hati-gloed; de koelere ondertoon is ideaal voor het contouren en camoufleren van kleine onregelmatigheden. Een 2 in 1 -product dat niet mag ontbreken in de make-uptas.
Prijs € 10,99

THE  EYESHADOW PALETTE
The tea is hot! Het oogschaduwpalet is de IT-piece van de collectie. De selectie van kleuren vertegenwoordigt een perfecte combinatie van neutrale en expressieve, kleur intensieve tinten. Matte, romige en metallic texturen verenigen alle favoriete kleuren van Hatice. 15 hoog gepigmenteerde oogschaduwkleuren met unieke en individuele namen “Muddi” (Duits jargon voor moeder), “Bish listen” en “Slay” benadrukken Hati’s sterke persoonlijkheid – you go girl! De elegante matte verpakking geeft het palet een luxe en stoere uitstraling.
Prijs € 19,99

LUXURY LASHES
Hati zonder kunstwimpers? No way! Volgens Hatice zijn kunstwimpers een absolute must-have voor de perfecte make-uplook. Voor L.O.V heeft ze vederlichte, synthetische wimpers ontworpen die zich perfect aan de natuurlijke wimpers hechten. De twee versies “100 Berlin” en “110 Istanbul” bieden niet alleen dramatisch volume, maar ook de multiculturele
flair van haar twee favoriete steden.
Prijs € 8,99

L.O.V. x Hatice Schmidt is te verkrijgen eind november 2018 bij de Etos.

You may also like...

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.